ورزشی

شهبازیان: هواداران استقلال نگران بودند اما یارگیری خوبی انجام شد/ بازی «قلدرها» قشنگ می‌شود

– اخبار ورزشی –

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال و مصاف استقلال با سپاهان در هفته اول اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال سال گذشته قهرمان شده است همه تیم‌ها برابر این تیم انگیزه دارند. در هفته اول سپاهانی به مصاف استقلال می‌آید که بازیکنان خوبی گرفته است. کار استقلال در این بازی سخت است، البته نه فقط این مسابقه، بلکه دیگر بازی‌ها هم سخت هستند، چون همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل قهرمان فصل گذشته خودی نشان دهند.

وی در ادامه افزود: فرقی نمی‌کرد بازی هفته اول استقلال با سپاهان باشد یا در هفته‌های دیگر با این تیم روبه‌رو شود. اتفاقاً بازی هفته اول این دو تیم قشنگ می‌شود، چون در گذشته تجربه نشان داده است که آنها بازی‌های زیبایی را مقابل هم انجام می‌دهند. هر دو تیم قلدر هستند و بدون شک برای پیروزی بازی می‌کنند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: کاری به این نداریم که سرمربیان هر دو تیم پرتغالی هستند، چون هر کدام سبک خاص خودشان را دارند، اما آنها نیاز دارند با تیم‌شان آشنا شوند، به خصوص ریکاردو ساپینتو که تیمی را تحویل گرفته که سال گذشته قهرمان شده است. امیدوارم این بازی را استقلال ببرد و آماده بازی‌های بعدی شود. امسال همه امیدوارند لیگ خوبی شود، چون تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند.

شهبازیان در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال یادآور شد: تقریباً یکی دو ماه پیش هواداران نگران بودند، اما 70 تا 80 درصد بازیکنان حفظ شده‌ و بازیکنان خوبی هم به استقلال پیوسته‌اند. یارگیری استقلال خوب بوده است، اما باید دید چه عملکردی در لیگ خواهند داشت.

فریبا: با رویارویی استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ با هیجان آغاز می‌شود/ استقلال با اضافه شدن یزدانی کامل‌تر می‌شود

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا