ورزشی

کاوه: مربیان تیم نوجوانان هم اذعان داشتند که تیم‌شان خوب و آماده نبوده است/ آسیب‎شناسی داخل فدراسیون انجام می‌شود

– اخبار ورزشی –

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آغاز دور آخر تمرینات تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: تمرینات‌مان از 11 مرداد شروع شد و در این روزهای باقیمانده در حالی که تمرینات سبک شده است، فیلم کشتی حریفان را آنالیز می‌کنیم. بچه‌ها شرایط خوبی دارند و احتمالاً 21 یا 22 مرداد راهی بلغارستان خواهیم شد.

وی که تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان را در مسابقات جهانی ایتالیا همراهی کرد، در مورد ناکامی این تیم از رسیدن به سکو تصریح کرد: نظر شخصی من این است که نوجوانان باید بهتر از این کشتی می‌گرفتند. نقطه نظراتم را حتماً در جلسه‌ای به فدراسیون کشتی اطلاع خواهم داد، ضمن اینکه در فرودگاه هم جلسه‌ای با اعضای کادر فنی تیم نوجوانان داشتیم و مربیان این تیم هم اذعان داشتند که تیم‌شان آماده و خوب نبوده است. قطعاً در این مورد آسیب‌شناسی صورت خواهد گرفت و باید مسئله را داخل فدراسیون مورد بررسی قرار دهیم تا به نتیجه خوبی رسیده و برای سال آینده مشکلات برطرف شود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره اینکه بارها تأکید شده است در رده نوجوانان نباید نتیجه ملاک عمل قرار گیرد، گفت: درست است که نتیجه برای ما در رده سنی نوجوانان ملاک نیست، اما نوع کشتی گرفتن و مبارزه کردن این بچه‌ها و انسجام و نظم تیمی مدنظر است. اینها برای ما مهم هستند و حقیقتاً این چیزها را در مسابقات جهانی ایتالیا کمرنگ دیدیم.

کاوه در واکنش به اینکه محمد طلایی سرمربی سابق تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان عنوان کرده سال گذشته عرشیا حدادی در 48 کیلوگرم سر وزن نرسیده و چطور امسال باز هم در این وزن کشتی گرفته است، یادآور شد: او در همین وزن انتخاب شده بود و حتی در جام موحد هم دوم شد. نفر اول وزن 48 کیلوگرم هم کشتی‌گیر تهران بود که در آسیایی آسیب دیده بود. در نظر داشتیم مسابقه برگزار شود، ولی عرشیا حدادی کسی نبود که زیاد وزن کم کند. کشتی‌گیران وزن کم کن این تیم، نفرات دو وزن 45 و 51 کیلوگرم بودند و چیزی که من دیدم، عرشیا حدادی مشکل وزنی نداشت.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان همچنین در مورد اینکه مجید ترکان گفته است در چند وزن می‌دانسته نتیجه نخواهیم گرفت، اما به نتایج چرخه احترام گذاشته است، گفت: بعد از بازگشت تیم از آسیایی، با توجه به اینکه اشتباهات را دیده بودیم، چون خیلی فاصله دو مسابقه نزدیک بود در سه چهار وزن کشتی گذاشته شد و نفراتی که بردند دوباره اعزام شدند.

برگزاری اردوی آخر جوانان در خانه کشتی/ اعزام به بلغارستان؛ پاداش قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا