جامعه

"حسن فیروزی" که او را در خطر اعدام می‌دانند در زندان‌های ایران وجود خارجی ندارد

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در هفته‌های اخیر رسانه‌های معاند و بازوهای آنها در فضای مجازی با انتشار تصاویری از فردی به نام حسن فیروزی، عملیات‌های رسانه‌ای گسترده‌ای انجام داده‌ و اخبار مختلفی درباره وضعیت نامساعد این فرد در زندان منتشر کرده‌اند.

در خصوص نامبرده ادعاهای مختلفی مطرح شده است؛ از اینکه وی در زندان اوین در آستانه اعدام قرار دارد تا انتشار یک فایل صوتی. اخیرا نیز مدعی شده‌اند حسن فیروزی به دلیل پیامد‌های شکنجه، به کما رفته است.

تکذیب ادعاهای وکیل اغتشاشگری که به اعدام محکوم شده است

بلافاصله پس از انتشار این خبر، خبرگزاری میزان تحقیقات ویژه‌‌ای را در رابطه با پرونده حسن فیروزی از مراجع زیربط انجام داد.

بررسی‌های دقیق صورت گرفته نشان می‌دهد فردی به نام حسن فیروزی با جرائم ذکر شده در ادعاهای معاندین نه تنها حکم محکومیت و کیفرخواست و قرار طی ماه‌های گذشته، ندارد بلکه در هیچ کدام از زندان‌های ایران در بازداشت یا گذران دوران محکومیت نیست.

همچنین استعلامات از نهادهای انتظامی و امنیتی نیز نشان می‌دهد، فردی با این هویت و مشخصات حتی به صورت موقت بازداشت نشده است.

رسانه‌های معاند بعد از شکست مفتضحانه در پروژه ایجاد آشوب و ناامنی در شهرهای ایران با بهره‌گیری از روش‌های مختلف دروغ رسانه‌ای از قبیل کشته‌سازی و مظلوم‌نمایی از اغتشاشگران و قاتلان، اکنون وارد مرحله خلق زندانی و داستان‌‍سرایی بر این اساس شده‌‌اند و با چنین ترفندهایی سعی دارند، فضای خبری کشور را همچنان تحت تاثیر قرار دهند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا