ورزشی

رأفت: پرسپولیس برای قهرمانی راهی جز پیروزی در دربی ندارد/ لک باید مقابل استقلال بازی کند

– اخبار ورزشی –

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط پرسپولیس برای دربی تهران گفت: برد در مسجدسلیمان قطعاً می‌تواند روحیه تیمی پرسپولیس را برای دربی بیشتر کند و شاگردان گل‌محمدی به این برد نیاز داشتند. دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و نباختن برای هر دو تیم مهم است، ضمن اینکه این بازی ربطی به جدول و اختلاف امتیاز دو تیم ندارد. بدون شک هر تیمی که در زمین مسابقه تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

وی در ادامه پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی را اینطور بیان کرد: نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست و اگر کسی هم پیش‌بینی کند این موضوع از روی احساس است. هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و برخلاف چند سال گذشته حالا استقلال بالاتر از پرسپولیس قرار دارد. پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی راهی جز پیروزی در دربی ندارد، چون باید اختلاف شش امتیازی‌اش با استقلال را کم کند و من امیدوارم که در نهایت تیم محبوبم برنده دربی شود. در این بازی نقش بازیکنانی مثل کامیابی‌نیا، ترابی، امیری، سرلک و سیدجلال (حسینی) بسیار مهم است و امیدوارم بزرگترهای تیم خودشان را به خوبی نشان دهند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم اظهار داشت: به نظر من حامد لک باید در دربی بازی کند، چون تجربه بیشتری دارد. ما نباید فراموش کنیم او در خیلی از بازی‌ها نمایش خوبی داشت و هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. دوناروما هم در بازی رئال مادرید – پاری‌سن‌ژرمن اشتباه کرد و این اتفاقات همیشه در فوتبال وجود دارد. کادر فنی پرسپولیس باید در این چند روز روی مسائل روحی و روانی لک کار کنند تا او برای دربی آماده شود. گوهری تازه به پرسپولیس آمده است و تجربه حضور در چنین بازی بزرگ و سنگینی را ندارد.

برمک: پرسپولیس باید در دربی با 2 مهاجم بازی کند و تمرکز داشته باشد/ گل‌محمدی فشار را از روی لک بردارد

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا