ورزشی

معصومی: حرکت ناجوانمردانه‌ای از پدرم به یاد ندارم/ نخواستم کسی را ناراحت کنم

– اخبار ورزشی –

امیررضا معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص اینکه قرار است در مسابقات جوانان جهان کشتی بگیرد یا رقابت‌های کشتی آزاد کشورهای اسلامی، اظهار داشت: با آقای کاوه صحبت کردم؛ کشتی‌گیری که به آسیایی جوانان رفت، در جام تختی به من باخته بود. از یک طرف هم دوست دارم در رده بزرگسالان کشتی بگیرم که در نهایت قرار شد به رقابت‌های جوانان جهان بروم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آزاد مقابل دو حریفش نفس کم آورده بود، گفت: مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در فاصله نسبتاً کمی با جام تختی برگزار شد و نتوانستم تمرین خوبی انجام دهم، در واقع بدنم زیاد استراحت کرد و آمادگی جام تختی را نداشتم.

این کشتی‌گیر 17 ساله که تاکنون با یدالله محبی و با امیرحسین زارع کشتی نگرفته بود، در خصوص دو مبارزه‌ای که با این دو مدعی صاحب‌نام در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان داشت، عنوان کرد: محبی خیلی کشتی‌گیر قَدری است و پهلوانی کشتی می‌گیرد. سه دوره قهرمان آسیا شده، اما کشتی را درآوردم. چون فاصله این مبارزه تا کشتی با امیرحسین زارع کم بود، بدنم از کشتی اول خالی کرده بود و خیلی خسته بودم. فقط هم یک مربی کنارم بود و نتوانستم دیگر به شرایط مسابقه برگردم و نتیجه آن شد.

کشتی‌گیر اهل ماسال درباره هجمه‌ای که علیه او در فضای مجازی بعد از مبارزه فینالش در جام تختی ایجاد شد، گفت: هیچ عمدی در کشتی با هاشمی در کار نبود، شوق و ذوق و هیجانی بود که در این سن و سال پیش می‌آید. هیچ‌وقت نخواستم کسی را ناراحت کنم و دست تک تک عزیزان را می‌بوسم، من مرام پهلوانی را از پدرم یاد گرفته‌ام و یاد ندارم پدرم حرکت ناجوانمردانه‌ای در کشتی انجام داده باشد.

قهرمان نوجوانان جهان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند در آن کشتی اشتباهی را مرتکب شده باشد؟، گفت: کشتی خودم را گرفتم، مبارزه هم با صدای سوت داور شروع شد. ممکن است همین بلا در یک کشتی خارجی سر من بیاید. بهتر است به این مسائل توجه کنیم که وقتی داور سوت زده، کشتی جریان دارد و این بهتر از آن است که بعداً افسوس آن موقعیت را بخوریم.

ناراحتی قهرمان پیشین جهان از مبارزه برادرزاده‌اش؛ مثل حسن یزدانی باشید!

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا