ورزشی

لیگ قهرمانان اروپا| صعود بنفیکا و نماینده جمهوری چک به مرحله نهایی در شب حذف ستاره سرخ

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب نخست از دور برگشت پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم بنفیکای پرتغال میهمان خود تیم دیناموکیف اوکراین را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

نیکلاس اوتامندی در دقیقه 27، رافا سیلوا در دقیقه 40 و دیوید نرس در دقیقه 42 سه گل قرمزپوشان شهر لیسبون را به ثمر رساندند تا این تیم با احتساب برد 2 بر صفر بازی رفت در مجموع با نتیجه 5 بر صفر بر حریف اوکراینی‌اش غلبه و جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کند.

در بازی همزمان تیم فوتبال ویکتوریا پلژن جمهوری چک با نتیجه 2 بر یک بر تیم قره‌باغ جمهوری آذربایجان غلبه کرد و با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در بازی رفت، این چکی‌ها بودند که با برتری 2 بر یک راهی مرحله گروهی شدند.

شب اول دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا اما یک ناکام باسابقه هم داشت. تیم ستاره سرخ بلگراد در خانه برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس به تساوی 2-2 رضایت داد و با توجه به باخت 3 بر 2 در خانه حریف در دور رفت، از صعود به مرحله گروهی باز ماند.

پرونده مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) با سه بازی دیگر بسته می‌شد که در مهمترین آنها یاران صادق محرمی در تیم دیناموزاگرب برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت، میزبان بودو گلیمت نروژ هستند. در دو بازی دیگر ترابزون اسپور ترکیه میزبان کپنهاگن دانمارک خواهد بود (بازی رفت را کپنهاگن 2 بر یک برد) و پی‌اس‌وی آیندهوون هلند هم از رنجرز پذیرایی می‌کند (بازی رفت 2-2 مساوی شد).

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا| شکست دینامو زاگرب در غیاب محرمی و تساوی خارج از خانه شاگردان فن‌نیستلروی

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا