جامعه

افزوده شدن اعتبارات حوزه حمل و نقل در بودجه 1402 شهرداری تهران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد آخوندی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران امروز در پایان یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز بررسی لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه (بخش منابع و درآمدها) در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که این لایحه با 20 رای تصویب شورای شهر تهران رسید.

وی افزود: برهمین اساس بودجه درآمد شهرداری تهران با رقم 75 هزار و 800 میلیارد تومان به عنوان سقف بودجه‌ای در بخش درآمدی 1402 تعیین شد.

موافقت شورای شهر تهران با فروش و واگذاری 6 ملک شهرداری تهران رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: ان‌شاءالله طی هفته‌های آینده در بخش هزینه‌ای نیز کمیسیون ورود خواهد کرد و در این بخش نیز تعیین و تکلیف خواهد شد.

آخوندی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به سال جاری با افزایش 50 درصدی در حوزه درآمدی بسته شده است، گفت: علاوه بر اعتباری که شهرداری تهران در قالب بودجه سال آینده در ارتباط با توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص داده است شورای شهر تهران نیز رقم 10 هزار میلیارد تومان به این موضوع اضافه کرده است.

وی با اشاره به رشد بودجه حوزه حمل و نقل درسال آتی، گفت: ان‌شاءالله با اختصاص این رقم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل درسال آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا