ورزشی

هاشمی: هیئت اجرایی تابع اعتراضات نیست/ برای تیم امید لیست 50 نفره ارسال کردیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه اختتامیه مسابقات قایقرانی درخصوص جلسه صبح امروز هئیت اجرایی با برخی از روسای فدراسیون‌ها اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. چه موافقان و چه مخالفان دیدگاه خود را گفتند و قرار شد سه‌شنبه بررسی مجدد و اگر لازم بود اصلاحات انجام شود.

هاشمی: قایقرانی قول مدال‌های خوبی در هانگژو داده است

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد میزان بورسیه‌ای که به قهرمانان پرداخت شد، تاکید کرد: مصوبه و قانون اجازه می‌دهد بر اساس بازار متشکل این مبلغ را پرداخت کنیم. امروز قیمت دلار 42-43 هزار تومان است. فقط وقتی قیمت دلار بالای 56 هزار تومان بود هیئت اجرایی تصمیم گرفت برای 15 نفر حدودا دلاری 50 هزار تومان پرداخت کند. عرف پرداختی رقم بانک مرکزی است.

هاشمی در مورد تیم امید تاکید کرد: رئیس فدراسیون فوتبال، عنایتی را به عنوان سرمربی معرفی کرد. برای تیم امید 50 نفر به آسیا معرفی شدند و طی دو مرحله فرصت اصلاح اسامی را داریم و بعد از آن لیست نهایی را اعلام می‌کنیم‌.

وی در خصوص پرداخت بودجه به فدراسیون فوتبال برای تیم امید گفت: این مورد را در هیئت اجرایی صحبت می‌کنیم. در همه رشته‌ها حتی فوتبال لانگ لیست بسته شده اما این فرصت را داریم اگر مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک بخواهند، دو سه روز آینده اصلاحات را انجام دهند و ثبت نام کنیم. گاهی در برخی رشته‌ها دو برابر تا سه برابر ثبت نام کردیم. از 20 خرداد لیست واقعی را با نظر روسای فدراسیون‌ها می‌گیریم.

مناف هاشمی در مورد آکادمی ملی المپیک گفت: سرپرست آکادمی عملکرد خوبی داشته است. چون پاکدل در هندبال به‌ عنوان رئیس انتخاب شده، هیئت اجرایی و رئیس کمیته در صدد انتخاب مسئول جدید در آکادمی هستند. به هیچ عنوان هیئت اجرایی تابع اعتراضات نیست. به هیچ عنوان هیئت اجرایی تابع اعتراضات نیست اما قانون می‌گوید که با انتخابات پاکدل در هندبال برای آکادمی باید فرد جدیدی معرفی کنیم و خود پاکدل نیز این آمادگی را دارد.

هاشمی در مورد پرداخت بودجه به فدراسیون ها تاکید کرد: یک مرحله آخر فروردین ماه پرداختی داشتیم و تا چند روز آینده پرداختی دیگری داریم.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا