ورزشی

مسی اینترمیامی را به بارسلونا و الهلال ترجیح داد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر باشگاه‌های عربستانی با جذب ستارگان بزرگ فوتبال جهان خبرساز می‌شوند؛ اما این بار تلاش باشگاه الهلال عربستان در جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی نتیجه‌بخش نبود.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار حوزه نقل و انتقالات اروپا ضمن اعلام توافق بازیکن 35 ساله آرژانتینی با اینتر میامی آمریکا خبر انتقال این بازیکن را به لیگ آمریکا اعلام کرد و از سفر خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های بازیکن سابق پاریسن ژرمن به آمریکا خبر داد.

پیام خداحافظی لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن

ظاهراً لیونل مسی قصد دارد تا ساعاتی دیگر دلایل و جزئیات تصمیم خود برای پیوستن به تیم آمریکایی را بیان کند. با این اوصاف هواداران بارسا برای بازگشت مسی به نیوکمپ نا امید شدند. گفتنی است شش روز قبل کریستوف گالیته سرمربی PSG، جدایی لیونل مسی از جمع پاریسی‌ها را رسماً تایید کرده بود. ( از اینجا بخوانید.)

ژاوی: حق مسی است که وداعی خوب با بارسلونا داشته باشد/ بخواهد برگردد کمکش می‌کنم

مسی 35 ساله که تابستان 2021 در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم پایان داد و به PSG پیوست، در این مدت در 74 بازی برای این تیم فرانسوی به میدان رفته و 32 گل هم به ثمر رسانده است. او به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب سه جام از جمله دو قهرمانی در لوشامپیونه کمک کرد.

برنده هفت توپ طلا این روزها به شدت بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح بود، این در حالی است که باشگاه الهلال هم قراردادی دو ساله با دستمزد 600 میلیون یورو به ازای هر فصل به او پیشنهاد داده بود.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا